Nytårsmarch i Vestskoven 2020

Vi tilbyder nytårsdag en frisk gåtur på 5 – 6 km i Vestskoven. Kom og få lidt frisk luft og motion efter nytårsfrokosten. Tag gerne hele familien samt alle dine venner og bekendte med på en skøn gåtur på ca. 1 time. Vi starter på Herstedøster Skole kl. 14 og arrangementet slutter omring kl. 16,

Deltagelse er gratis, og alle får et flot diplom. Medbring lidt at spise og drikke til en hyggestund i Herstedøster Skoles festsal efter turen i skoven.

Der er ingen tilmelding, men vil du høre mere om nytårsgåturen så kontakt Jann Larsen på tlf. 36 41 06 13 eller mail jann.larsen@mail.dk

Der er et hyggeligt BANKO-spil med fine præmier på turen. Bankoplader, som kan købes inden turen, kan købes for 10 kr. pr. stk. og kun 25 kr. for 3 stk.

Grib muligheden her for at kickstarte en mere aktiv og sundere livsstil. Gå med, for gå-motion er go’ motion. På turen får du både motion, frisk luft og mulighed for en hyggelig sludder med naboer og familie, siger Jann Larsen, formand for Hjerteforeningens lokalforening og Naturfredningsforeningen i Rødovre.

Gå dig til en hjertestarter

Vær med til at redde liv og gøre Danmark tryggere. Gå dig til en gratis hjertestarter til Landsuddelingen 3. maj 2020.

Deltag ved at starte en gruppe med dine naboer, familie, kolleger, sportsklub eller hvem der ellers er dig nær. Tak på forhånd – hvert slag tæller. Læs mere her

Praktiske oplysninger

Herstedøster Skole