Nytårsmarch i Vestskoven 2019

Vi tilbyder nytårsdag en frisk gåtur på 5 – 6 km i Vestskoven. Kom og få lidt frisk luft og motion efter nytårsfrokosten. Tag gerne hele familien samt alle dine venner og bekendte med på en skøn gåtur på ca. 1 time. Vi starter på Herstedøster Skole kl. 14 og arrangementet slutter omring kl. 16,

Deltagelse er gratis, og alle får et flot diplom. Medbring lidt at spise og drikke til en hyggestund i Herstedøster Skoles festsal efter turen i skoven.

Der er ingen tilmelding, men vil du høre mere om nytårsgåturen så kontakt Jann Larsen på tlf. 36 41 06 13 eller mail jann.larsen@mail.dk

Der er et hyggeligt BANKO-spil med fine præmier på turen. Bankoplader, som kan købes inden turen, kan købes for 10 kr. pr. stk. og kun 25 kr. for 3 stk.

Grib muligheden her for at kickstarte en mere aktiv og sundere livsstil. Gå med, for gå-motion er go’ motion. På turen får du både motion, frisk luft og mulighed for en hyggelig sludder med naboer og familie, siger Jann Larsen, formand for Hjerteforeningens lokalforening og Naturfredningsforeningen i Rødovre.

Gå dig til en hjertestarter
Har du lyst til at gå mere, kan du vælge at gå for at få en hjertestarter til dit lokalområde ved Hjerteforeningens landsuddeling den 28. april 2019. Læs mere på www.hjerteforeningen.dk/landsuddeling

Praktiske oplysninger

Herstedøster Skole